1. Wij werken het liefst van al met zoveel mogelijk lokale producten van Belgische ondernemers in onze winkels. De ondernemers waarmee wij samenwerken noemen wij onze "friends". Maar hoe word je een Friend bij cdkn CADEAUKEN? 

    Om een ondernemer of friend te worden binnen cdkn CADEAUKEN moet je aan enkele voorwaarden voldoen:

    - Je moet een BTW nummer hebben. Je hoeft niet BTW plichtig zijn - al adviseren we dit steeds -maar je moet wel minimaal in de mogelijkheid zijn een zakelijke verkoopsfactuur op te stellen. 
    - Je moet kiezen uit één van onze drie formules om deel te nemen in één van onze vestigingen en dit gedurende minimaal 3 maanden.  

    Alle extra informatie kan je verkrijgen nadat je het invulformulier hebt ingevuld op onze website hierzo

  2. Waar staat CDKN voor?
     

    Cdkn staat voor CADEAUKEN. 

    Dat betekent dat wij winkels openen voor iedereen die het aandurft lokaal te kopen, bij Belgische ondernemers, om zo het meest originele cadeau te scoren. Voor zichzelf of voor een ander. 

  3. Hoe moet kleding worden gewassen? 

    Zoals je kan zien hebben wij veel truien, 't shirts en rompertjes in onze (virtuele) winkel met leuke opdrukken van o.a. KLEIR Antwerp, Ministerie van Unieke Zaken en veel meer.

    Deze mogen allemaal in de wasmachine gewassen worden. Ideaal slechts op 30 graden - de stoffen kunnen warmer verdragen maar het is voor de print wel beter van niet steeds té warm te wassen.

    Doe deze items wel even binnenstebuiten om kleurverlies op het drukwerk te voorkomen. Stop de truien en T-shirts niet in de droger, dat kan resulteren in kwaliteitsverlies. 

    De kleding zal niet hard krimpen (max 1%) dus kan wel in droogkast, maar voor bedrukkingen is dat niet al te best.

    Strijken op een bedrukking kan je best niet doen en is op eigen risico. Wil je toch even de plooitjes in en rond een bedrukking gladstrijken? Leg dan eerst een handdoekje op de print alvorens je er over gaat strijken. Strijk dan op de handdoek en dus niet rechtstreeks op de print.

  4. Wat zijn de kosten voor verzending? 

    Voor de verzending in BeNeLux betaal je €6. Vanaf een aankoop van €75, is de verzending gratis. 

    Ook wanneer je kiest voor ophaling in één van onze fysieke winkels, betaal je geen verzendingskosten. Mocht het bestelde product niet voorradig zijn in de desbetreffende winkel waar je het wenst op te halen, kan de pick up tijd wel even op zich laten wachten. Wij doen namelijk maar 1x per week een logistieke ronde tussen al onze vestigingen.

    Lees hier alles over verzenden, retourneren en ruilen.

  5. Hoeveel tijd heb je om een artikel te retourneren?

    Bij aankopen in de winkel, kan je binnen 21 dagen na aankoop retourneren mét je kasticket. Koop je online? Dan heb je 14 dagen na ontvangst om te retourneren.

    Het artikel moet in de originele staat geretourneerd worden en mag dus niet gedragen, beschadigd of vuil zijn.

    Lees hier alles over verzenden, retourneren en ruilen.

  6. Wat zijn de kosten om te retourneren?

    De kosten voor het retourneren worden betaald door de klant zelf. Deze kost hangt af van de verzendmethode.

    Uiteraard kan je jouw artikel ook steeds gratis retourneren in één van onze fysieke winkels en dan krijg je meteen winkelkrediet in de plaats.

    Lees hier alles over verzenden, retourneren en ruilen.

  7. Hoe kijk ik of een item nog beschikbaar is in mijn favoriete winkel?

    Helaas is er geen mogelijkheid om de voorraad in de winkels te bekijken op onze webshop. Wanneer je een item hebt gezien waarin je geïnteresseerd bent en je graag wil weten in welke conceptstore het op voorraad is, kan je best contact opnemen met één van onze winkels.

    Dit kan via één van onderstaande telefoonnummers:

    • CDKN Wijnegem: +32 479 83 12 08
    • CDKN Ninove: +32 468 11 75 82

    De adressen en openingsuren van onze conceptstores vind je hier.

  8. Kan ik een item reserveren in mijn favoriete winkel?

    Ben je helemaal verliefd geworden op een item uit onze webshop en wil je het graag opzij laten leggen in één van onze conceptstores? Dit kan, maar enkel wanneer dit item ook voorradig is in deze conceptstore. Om meer info te krijgen over de voorraad in de webshop, kan je contact opnemen via één van bovenstaande telefoonnummers 

Heb je het antwoord op jouw vraag nog niet gevonden? 

Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected] en wij helpen je zo snel mogelijk verder!

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Or sign up here
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »